Dobila sem vezo s STA! Pripravljeni so ati o dogajanju ......Da so vzgojiteljice do sedaj, v...

70
Ir Ena Nov član · 2 h · Dobila sem vezo s STA! Pripravljeni so poročati o dogajanju! Napišite kaj vse želite, da jim sporočim na mail! 190190 172 komentarjev Všeč mi je Komentiraj Komentarji Klavdija Ive Ja jaz jim želim pisati, prosim! 1 o Všeč mi je o · Odgovori o · 2 h Ir Ena Klavdija Ive Lahko jim pišemo skupaj in enotno? Lahko pa vsak posebej...samo a ne bi bilo super, če bi skupaj sestavili kaj želimo? Tako smo bolj verodostojni? Jaz sem jim do sedaj omenila: 1. da nas je 3000

Transcript of Dobila sem vezo s STA! Pripravljeni so ati o dogajanju ......Da so vzgojiteljice do sedaj, v...

  • Ir Ena

    Nov član · 2 h ·

    Dobila sem vezo s STA! Pripravljeni so poročati o dogajanju! Napišite kaj vse želite,

    da jim sporočim na mail! 190190

    172 komentarjev Všeč mi je Komentiraj

    Komentarji •

    Klavdija Ive

    Ja jaz jim želim pisati, prosim!

    1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Ir Ena

    Klavdija Ive

    Lahko jim pišemo skupaj in enotno? Lahko pa vsak posebej...samo a ne bi bilo super, če bi skupaj sestavili kaj želimo? Tako smo bolj verodostojni? Jaz sem jim do sedaj omenila:

    1. da nas je 3000

  • 2. da nas veliko izstopa iz SVIZA

    3.da smo proti prisilnemu testiranju

    4. da.smo proti dvojnemu testiranju, kjer.bi se.na nas testiralo ali so hitri testi zanesljivi (ker.se.nam.obetajo v ponedeljek oboji testi) testirani naj bi bili dvakrat.

    5. Prosim dopišite še predloge...

    23

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    o

    Lucija Hrovat

    Ir Ena

    pa tudi proti prisilnemu cepljenju z groznjami o globah, izgubi sluzbi in poglabljanju eksistencialne krize

    11

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Ana Hočevar

    Da ni potnih nalogov, ce testiranje ni na šoli.

  • Da nimamo naloga delodajalca na zdravniški pregled.

    Da niso jasne posledice zavrnitve testiranja.…

    Prikaži več

    9

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Kristina Petruševski

    Ir Ena

    DA SMO PROTI VSEM NESMISELNIM UKREPOM, KI SE TRENUTNO IZVAJAJO, KI SO ZLOČIN NAD ČLOVEŠTVOM.

    5

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Tina Gavranič

    Ir Ena

    zakaj je vlada spremenila okrožnico, kjer je pisalo, da je testiranje prostovoljno in nato drug dan dala uredbo v Uradni list, da je testiranje obvezno in se tistega, ki se ne bo šel testirat, sankcionira z denarno globo?

  • 4

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Tina Gavranič

    Ir Ena

    Ali je to res, da vsako podjetje, zavod dobi denar za vsakega testiranca?

    4

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h § ·

    Urejeno

    o

    Tina Gavranič

    Pri nas je govora, da dobijo 40 eur na vsakega zaposlenega, ki se gre testirat

    3

    § Všeč mi je § ·

  • Odgovori

    § · 2 h

    Napiši odgovor ...

    o o o o o •

    Darja Lukan

    Napišite prosim, da nas je med učitelji in vzgojitelji ogromno, ki se ne želimo testirati niti cepiti in naj raziščejo ozadje vsega tega dogajanja in kam vse to pelje.

    39

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Petra Bodlaj

    Darja

    tako je, podpišem

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

  • § · 2 h

    o

    Petra Vujnovič

    Darja Lukan

    , se strinjam. Ne samo, da se ne želim, ne dovolim, da me testirajo. Isto velja za cepljenje.

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 13 min •

    Inga Ulokina

    Napisite o varnem delavnem okolju, ki nam ga MORAJO zagotoviti po zakonu, o tem da pedagogi nismo zdravstveni delavci in nimamo stika z obrazi otrok v maskah.

    Da nismo usposobljeni za delo z virusi in dokler naše delavno okolje ni varno za vse udeleze…

    Prikaži več

    25

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    o

  • Renata Gojkovič

    Inga Ulokina

    bravo

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Petra Vujnovič

    Inga Ulokina

    , bravo!

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 13 min •

    Jelka Može

    Napisite jim prosim, da smo v vrtcih delali vse od “zaprtja”. Za delo nismo potrebovali nikakrsnega testa. Vsi smo dovolj odgovorni, da na delo prihajamo zdravi, ves cas nosimo maske- tudi na sprehodih, razkuzujemo roke in na splosno upostevamo vse kar…

    Prikaži več

    25

  • o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Vesna Lavriha

    Jelka Može

    , tudi jaz se pridružujem vašemu mnenju!

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Irma Dimnik

    Pri nas so vrtci neprekinjeno odprti že od pomladanske epidemije,torej od 18.5.2020. V vrtcu so bili od 18.5.2020 otroci, vsi , tudi čez poletje. od 13. 10 , ko je bila epidemija ponovno razglašena pa je otrok manj, oziroma so vsi tisti otroci katerih starši potrebujejo varstvo zaradi dela. Vsi delama ,vzgojno osebje, kuharice, hišniki, uprava. Vsi! Vestno in natančno z vso odgovornostjo se držimo ukrepov. Nihče nas v tem času ni vprašal, kako smo! ZDAJ PA OBVEZNO VSI TESTIRAT!!!!!! ZAKAJ??????? DA NE BOMO KOGA UKUŽILI???????

    3

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h •

  • Maja Tome

    Trinajst tednov sem delala nemoteno,brez okužbe, držim se vseh priporočil, kaj bo v torek drugače? V ponedeljek bom negativna v sredo sem lahko pozitivna . Pišite o tem, da nas silijo v testiranje,ki nima smisla. Starši ne bodo testirani,otroci tudi n…

    Prikaži več

    13

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Tanja Tomšič

    Napišite

    Stalno testiranje?

    Halo!

    Brskanje po nosni votlini vsak teden povzroča brazgotinjenje sluznice.

    Testirajo tudi študentje ter celo laiki in testi niso zanesljivi, hitri pa sploh ne!

    Delujejo vladni in drugi zaslužkarji in njihovi, da bi porabili hitre teste, ki so jih uvozili.

    Razen tega SVIZ deluje tokrat preračunljivo in pod mizo. Vsekakor vladno pristranski in brez podpore šolstvu.

    8

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

  • Urejeno

    Mateja Mikuž Kete

    Da se bojimo cepljenja... Bojimo se, da sledi prisilnemu testiranju se prisilno cepljenje.

    10

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Nataša Frešer

    Da v vrtec vstopi več oseb, ki bi morali potemtakem vsi imeti negativne teste.. Da če v pon nisem poz, sem lahko že v torek in naj se nehajo norca delati iz nas in nas v nekaj prisiljevati. Naj dajo potem možnost kri ali grlo, ne pa samo nos

    13

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Eva Zver

    Da to delamo zato, da zasčitimo otroke, ker vemo, da so naslednji na vrsti

  • 6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Sanela Misic

    Vprašajte, zakaj nam niso ravnatelji poslali soglasja ali odločbe o testiranju?

    21

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Sanela Misic

    2

    § Všeč mi je

  • § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Vesna Lavriha

    Sanela

    , ker so zbirali podpise o prostovoljnem testiranju.

    2

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Sanela Misic

    Vesna Lavriha

    in kaj nam je to prineslo? Nič. Ker je bilo zanimanje tako majhno imamo zdaj to kar imamo-Prisilno in pod mus

    4

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

  • Vesna Lavriha

    Sanela

    , vem! Groziti se da tudi z nadmehom na obrazu...

    3

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    Napiši odgovor ...

    o o o o o •

    Suzana Grahovac Flajs

    Da smo tisti, ki nimamo svojega potrjenega PCR testa (ker je bil potrjen pri ožjem družinskem članu in smo iz ZD dobili informacijo, da se nas glede na to in lastne simptome brez testa "zavede" kot Covid-19) v zelo zoprnem položaju, saj se od nas kljub…

    Prikaži več

    4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

  • Tanja Tomšič

    Mojca Logonder

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Marjetka Z. Santoro

    Kdo bo prevzel odgovornost za posledice cepljenja? Zakaj nihče od odgovornih ne jemlje resno pomislekov, skrbi? Kaj ji daje to gotovost? S čim jamčijo, da govorijo resnico? Je resnica samo ena sama, tista s strani vladajočih? Zakaj se ministrica ne te…

    Prikaži več

    10

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    Mateja Jaušovec

    Vprašajte zakaj smo sedaj delali brez testiranj, pa so bile številke okuženih višje.

  • 12

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Mateja Jaušovec

    In zanima me koliko teh nespametno kupljenih testov je treba porabit

    4

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Maruša Prelogar

    Kopiram komentar, mislim da iz te skupine:

    2 odstavek 52 člena zakona o varstvu pri delu govori o tem, da je delodajalec dolžen zagotoviti varno delovno okolje, sicer lahko zavrnemo delo. V času "epidemije" nam torej ne more zagotoviti varnega okolja,…

    Prikaži več

    14

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

  • o

    Maruša Prelogar

    Starsi in otroci ne bodo testirani, izjave o zdravstvenem stanju niso obvezne. Resno?

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Nataša Lašič

    Maruša Prelogar

    a se hecaš?

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Maruša Prelogar

    Nataša

    ne, se ne. Žal, informacija se da preverit.

    § Všeč mi je

  • § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Irma Dimnik

    ja res je, izjave ,ki bi jih starši ob prihodu otroka morali prinest s seboj niso več potrebne. torej kaj menite?

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Maruša Prelogar

    Menim da tukaj nastopi mnenje pravne službe. Ali lahko na podlagi tega člena zahtevamo od staršev te izjave.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Ana Tursic

    Maruša

    , iskreno. Kaj ti konkretno nuca ta izjava?

  • § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Daša Sirše

    Maruša Prelogar

    pri nas morajo še vedno imeti s seboj izjavo, da niso bili v stiku itd.

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Maruša Prelogar

    Ana

    vem, kaj misliš. Ampak iščem rešitve, kaj lahko naredimo zase v tem trenutku, saj je to korak nazaj.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 28 min

    o

    Maruša Prelogar

  • Daša

    odlično. Si še v Hrastniku?

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 27 min

    Napiši odgovor ...

    o o o o o •

    Saska Cimperman

    Napišite da smo proti represiji, da ne bomo sodelovali pri dobickarstvi ads pomladka. Da so testi nezanesljivi in da ni smiselno testirati en dan prej. Napisite, da zahtevamo stroko, ne obramboslovca.

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Tina Uršič

    Spomnijo naj na poslance, ki so se pred leti uprli testiranju na droge. Sedaj pa nas postavljajo v ta položaj. In s tem, da se ne testira nobenih drugih oseb (razen medicinskega osebja) - torej se ne testira policistov, duhovnikov, politikov. Pa ti so ves čas delali, mi pa smo že tri mesece doma.

  • 16

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Tina Uršič

    Tina Uršič

    2

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Eva Pik

  • Ne vem, koliko je to v skladu z vsemi zakoni, ampak v enem komentarju je bil objavljen tudi tale dokument. Kaj je z zadnjo alinejo od jutri naprej?

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Polona Krobat

    Eva Pik

    kako pa zqvaruje svoje življenje? In kako tuje s fuš testi?

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h •

    Nataša Frešer

    To bi morali narediti takoj, jutri bomo že tak vsi morali na teste

    1

  • o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Mirjana Ra

    Da gre samo za porabo testov in ne učinek.

    Je izsiljevanje in nehumano.

    Testi nezanesljivi in da vtikanje paličič tudi ni lih dobro za sluznico in nos.

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Tanja Kobe

    Ravnokar mi je sinila ideja v glavo. Ker vrtec dobi na vsakega zaposlenega, ki se testira 40€, bi lahko ravnatelji ta denar namenili odvetnikom za ustavno presojo tega zakona. Tako bi bil ta denar uporabljen v dobre namene in za zaščito zaposlenih.

    11

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

  • Mirjana Ra

    Tanja Kobe

    kje si pa slišala, da vrtec dobi denar?????

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Tanja Kobe

    Nekje v medijih

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    Prikaži še 8 odgovorov

    Eva Pik

    Kaj je z zadnjo alinejo od jutri naprej?

  • 1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Nataša Frešer

    Eva Pik

    to da moram vsi na test

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Klavdija Ive

    So to utečene, dolgo pričakovene tirnice?

  • 1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Anja Miš

    - Moznost se nadaljnjega solanja na daljavo za tiste, ki to zelijo in taksno obliko brez tezav zmorejo.

    - Ucitelji in vzgojitelji brez mask pri delu z ucenci.

    10

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Ir Ena

    Vse kar bom napisala na mail, objavim, za razpravo, pred poslanim mailom.

    9

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

  • Nataša Frešer

    Aja pa še to. Jutri je nujno varstvo, punce delajo brez testa, v torek ta iste, če ne grejo na test, ne smejo v službo...

    10

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Barbara S. Koderman

    pa to, da test nima smisla, ker bi se potemtakem lahko testiral vsakič, ko sprejmeš novega otroka (delam z OPP v razvojnem oddelku vrtca)

    3

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Nataša Frešer

    HVALA VAM GOSPA IRENA

    4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

  • o · 2 h •

    Barbara Grom

    Sindikat je zatajil. Mi smo dobili tak mail s strani nasega sindikalnega zaupnika, da se vprasas po zdravju. Ljudje se iz sindikata mnozicno izpisujemo, oni molcijo. Tako dalec smo, da si sami iscemo pravno pomoc in ne bomo se ustavili!

    21

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    MarTina Francelj

    Barbara

    2

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Anja Miš

  • Ce ste od zaupnika dobili mail, kot opisujete, to samo pomeni, da jim ni vseeno, ker se ljudje zdruzujejo in izpisujejo.

    Njihova najboljsa obramba je pa napad...

    Pogumno naprej!

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h •

    Mateja Kordiš

    Pod pogoji kakrsne narekujejo, je nesprejemljivo se vracat v institucije.

    A ljudje so spet razdvojeni...Misliti je treba malo v naprej in kaj predvidevati, glede na to kar počnejo.

    4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Melita Pungerčar

    v kakšnih časih živimo, da smo zdravi, odgovorni ljudje največji sovražniki države....groza....

    12

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

  • Mojca Sto

    Melita Pungerčar

    res je, dobro ste povedala to

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Melita Kuder

    Melita Pungerčar

    ja žal res..glasno bo potrebno zagovarjat svoja mnenja..ne zgolj tukaj

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Melita Pungerčar

    Melita Kuder

    žal je tako res....treba je rečt ne ...pa stat za svojim prepričanjem in življenjem...

  • § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 39 min

    Napiši odgovor ...

    o o o o o •

    Alenka Stare

    Da naj preverijo resnico. Pojavlja se tisoče nasprotnih informacij. Zanesljivost testov, učinkovitost cepiv, raziskav je neomejeno. Naj novinarji raziščejo katere so resnične. Pravkar je tudi v slovenskem jeziku izšla knjiga Kuga korupcije, ki govori o…

    Prikaži več

    4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Zdenka Marinič

    Alenka Stare

    Za PCR teste je že preverjeno https://www.eclassifie.com/.../what-is-a-pcr-test-kit.../...

  • ECLASSIFIE.COM

    What is a PCR Test Kit by Kary Mullis? - eClassifie

    What is a PCR Test Kit by Kary Mullis? - eClassifie

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Renata Filipič

    Toooooooo. Bravo. In hvala!!!! Povezujmo se.

    14

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Laura Mohorko Kumer

    Meni je važno samo to: Želimo si upoštevanja človekovih pravic in svobodne izbire odločanja o posegih na lastnem telesu, kar nam na primarni ravni zagotavlja že Oviedska konvencija in njen 2. člen, ki pravi, da korist in blaginja posameznika morata ime…

  • Prikaži več

    12

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    o

    Marinela Novakovič

    Laura Mohorko Kumer tako je, svoboda izbire o lastnem telesu

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Agnes Pajsar Korenč

    To, da nas silijo v testiranje s popolnoma nezanesljivimi testi, ki naslednji dan ne bodo o naši okuženosti povedali nič več.

    Kako nam grozijo z osebno odgovornostjo ob okužbi drugih (medtem ko otroci nas lahko okužijo, pa ne bo nihče odgovoren).

    Da MIZŠ reče ravnateljem, naj nam zagrozijo z globo (grožnje in mobing).

    Da se bojimo, da bo naslednje obvezno cepljenje.

    Da so nam vzeli pravico do odločanja o svojem telesu.

  • In predvsem, da nas bodo ZDRAVE in proti naši volji testirali.

    13

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Irma Starman

    Napišite, da s tem vsakotedenskim testiranjem nič ne rešujemo, saj se že takoj po testiranju okužiš kjerkoli drugje in cel teden trosiš virus naokoli. Pa se iz psihičnega vidika je to zavajujajoce, saj testi niso zanesljivi in bodo ljudje, kjub slabemu počutju, hodili v službo in se zanašali na ta hitri test. To je se slabše.

    Kaj pa starši in otroci, ali bodo oni prihajali v šolo tudi testirani?

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Simona Zupan

    Kaj pa zaščita vzgojiteljev in učiteljev, ki bodo v stiku z Mašo otrok, potencialnih prenašalcev virusa? S testiranjem in masko zaščitimo druge, sebe pa ne.

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

  • o · 2 h

    o

    Klavdija Ive

    No jaz imam ravno na to področje sestavljeno pismo. O neuresničevanju načel Kurikula vrtca. Ogromno načel je kršenih s tem, če bomo morali imeti ves čas maske gor!

    3

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Simona Zupan

    Klavdija Ive

    bravo.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    o

    Klavdija Ive

    Zato sem mislila, če bi jim pisala - kot del stroke. Ne pozabimo, mi smo izobraženi, strokovnjaki, z izkušnjami!

    § Všeč mi je § ·

  • Odgovori

    § · 2 h

    o

    Simona Zupan

    Klavdija Ive

    se strinjam.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h

    Napiši odgovor ...

    o o o o o •

    Hel Menca

    Predlagam kaj takega https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157446442817513&id=729807512

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

  • Hel Menca

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Mojca Sto

    Irena hvala , ker ste!!

    Dragi vzgojitelji in učitelji,jutri je pomemben dan... Pokalo bo, ampak NE se ustrašit teh procesov, v nas je moč, da se združimo in se borimo. Ne smemo klecnit kot večina. Lahko nas bodo v teh dneh gledali sodelavci in ravnatelji kot upornike, ampak moramo v sebi to moč uporabit. Gre za nase zdravje, nase vrednote, tudi ce se okolica pokori vsem protiskom, imamo mi tukaj skupino podpore in moramo iti naprej.

    19

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Sanela Misic

  • Mojca Sto

    tudi do gospodarstva bi ta glas moral pridet ne samo javna uprava. Vsi!

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Andreja Žele

    Hvala!!

    Predlagam, da objavijo novo uredbo, v kateri piše, kako naj ravnatelji 'motivirajo' neposlušne učitelje... Je to demokracija?

    Smo proti diktaturi in diskriminaciji in za svobodo.

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Simona Vrbanič

    Zs

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

  • Sonja Sodja

    Zakaj obvezno testiranje, če so testi nesigurni in lažni? Zakaj maske, če smo negativni. Maske niso zaščita, ampak povzročajo bakterijske pljučnice. Zakaj taka panika, če je 99,4%preživetje. Kje je dokazilo, da kovid obstaja. Zakaj testirajo na korono, govor pa je o kovidu. Zakaj ninzdravilo, je pa cepivo. Zakaj nam ne poročajo po pravici. V Nemčiji je ustavno sodišče presodilo, da je kovid19 laž, ker ni dokaza, da obstaja. Ali to za nas ne velja

    12

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Klavdija Ive

    Sonja Sodja

    zakaj se z nošenjem mask vzgojiteljev, kršijo načela Kurikula za vrtce?

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Irena Kidrič

    Zakaj testirajo le šolnike obvezno, zdravstvo in DSO pa ne, to ne zanima.

  • 7

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Petra Zajšek

    Nesmiselnost testiranja, tudi če si zjutraj negativen si lahko še pred kosilom pozitiven.

    Prisilno poseganje v telo in kratenje osebnih pravic, kršenje ustave.

    Skrb, da se bo obvezno testiranje v prihodnosti (in to kmalu) spremenilo v obvezno cepljenje. In da je upor tudi (če ne celo predvsem zaradi tega), ker se moramo upreti zdaj, ker ko bodo začeli govoriti o obveznem cepljenju bo prepozno.

    Ter da se ne upiramo samo zase temveč za celo državo. Da nekdo mora začeti z uporom vsem tem nesmislom in da upamo, da se nam še kdo pridruži.

    8

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Simona Perovsek

    V preventivo ni bilo vloźeno nič (prezračevalne naprave, enojne klopi, dodatni kader ...). Ped. delavci niso zaščiteni popolnoma nič.

    4

    o Všeč mi je o ·

  • Odgovori

    o · 2 h •

    Sabina Povse

    Bravo!!!!!

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Ana Hočevar

    Da ni potnih nalogov, ce testiranje ni na šoli.

    Da nimamo naloga delodajalca na zdravniški pregled.

    Da niso jasne posledice zavrnitve testiranja.

    Da si ravnatelji po svoje tolmačijo zakonodajo.

    Da je v postopku ustavna presoja.

    Da so vzgojiteljice do sedaj, v bistveno večji epidemiji, delale brez testov.

    Da se bodo otroci med seboj okuževali.

    Da bodo otroci okužili učitelje.

    Da učiteljem ni omogočeno varno delovno okolje.

    9

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

  • Ana Hočevar

    Šit, janšisti jim bodo spet ukinili financiranje .

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Sabina Povse

    Poleg vsega, testiranje vsak ponedeljek, bez testiranja otrok in njihovih starsev nima nobenega smisla!!! Preveriti bi bilo treba informacijo, da smo v sluzbi sole in ne ministrstva in da smo vezani na solske pogodbe v katerih taksnega testiranja ni....

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Tjasha Ashajt

    Nošenje mask v skupini!!

    Nekateri otroci se bodo po več mesecih vrnili v vrtec in namesto varnega in znanega okolja jih bodo tam pričakale vzgojiteljice z maskami Namesto nasmeha, bodo videli masko. Vsi vemo kako pomembna je v prvih letih otrokom nebe…

    Prikaži več

  • 14

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Nina Jesenšek

    Testiranje naj bo na delovnem mestu, in ne na drugih mestih, kjer moramo plačevati še parkirnino.

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Nataša Vidovič

    Nina Jesenšek

    prosim, testiranje naj bo prostovoljno, kjerkoli že mora biti, ne obvezno

    4

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

  • Naja Furlan

    Ogrožen je človek na vseh nivojih svojega delovanja in življenja. čustveno, duhovno in materialno prizadet.

    4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Marina Puster

    Pokažejo naj dokumente o obstoju konkretnega virusa,realno stanje ljudi po precepljenosti,podkrepljeno z dokazi,posledice testiranj na človeka,verodostojnost testov in njihovega namena,..

    9

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Mojca Majcen

    Marina Puster

    joj Marinči, tebe bi zdajle rabli v vrtcu ...res

  • 2

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 57 min

    o

    Marina Puster

    Mojca Majcen

    bi bila predčasno brez službe,pa nič zato,kar mislim povem na glas vedno in povsod

    Začasno zaustavi GIF

    GIPHY

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 40 min

    Prikaži še 3 odgovore

    Alenka Bertoncelj

    * prostovoljno testiranje, prostovoljno cepljenje ( zapisat v ZNB), proti vsiljevanju neživljenskih ukrepov, brez pogojevanja do opravljanja dela oziroma izgubo službe, upoštevanje temeljnih človekovih pravic, proti uporabi nezanesljivih testov ter nepreverjenih cepiv, normalni pogoji dela kar z masko niso, prevzem odgovornosti za stranske učinke po testiranju in cepljenju s strani organov, ki zahtevajo cepljenje, države in tistih, ki teste, cepljenja izvajajo, ne tedenskim, dnevni testiranjem, objavit dokaze o obstoju virusa, smrti zaradi covida, objavit vse posledice, stranske učinke po testiranju in cepljenju...

  • 15

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    Nataša Vidovič

    Pred tremi tedni je bilo testitanje priporoceno, zdaj je obvezno, kaj se je od takrat do danes spremenilo?

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Hel Menca

    Predlagam tudi objavo Slovenski zdravniki https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=160457105875590&id=101793485075286

    4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

  • Mojca Logonder

    Najprej želim, da se razišče - če je nekaj propagirano kot prostovoljno, potem ne sme postati pogoj za opravljanje dela. Da nekaj, kar ni zapisano v pogodbi o zaposlitvi ne sme biti kar diktirano.. dovolj je, da gremo na redne zdravniške preglede in do…

    Prikaži več

    10

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Marjetka Perc

    Delamo že ves čas, odkar je razglašena pandemija, saj so vrtci ODPRTI in zdaj si je idiot Janša zmislu, da je treba porabit teste, ki NISO zanesljivi in nas je treba testirat. Totalni nesmisel, tko kot je nesmisel, da vlada še ni padla

    13

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Mojca Logonder

  • Potem želim, da se upošteva, da otroci in mladostniki res niso najbolj rizična skupina za prenos kovid virusa.. zakaj potem mnoŽično testiranje učiteljev in vzgojiteljev, policajev, ki ob cesti ustavljajo in si podajajo dokumente s starejšimi in bolnimi pa testiranje ni predpisano. Pa duhovnikom.. v cerkev hodijo precej bolj rizične skupine kot v šolo ...

    12

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Malči Grivec

    Nekaj tock: 1. Zakaj se testira samo ucitelje, otrok in starsev ne? S tem namrec 30 otrok s strasi ogroza ucitelja in njegove svojce.

    2. Zakaj se testirat s testi,ki so 44% zanesljivi?

    3. Zakaj so sploh podlegli pritiskom in odpirali sole, ko vemo, da …

    Prikaži več

    9

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Nataša Dular

    V vednost tudi pismo varuhinji človekovih pravic, ki ga je napisala kolegica...

    6

  • o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Mojca Logonder

    Potem želim, da se preveri učinke pogostega testiranja.. saj se ve, da smo ljudje različni in da pogosti posegi v telo škodijo. Konkretno.. bi ljudje še prenesli en test.. če bi bil izveden res strokovno in z občutkom, pa iz grla... Jemanje vzorcev iz nosu...je sporno.. do konca šolskega leta je to 20-25 krat poseg v nosno slunico in to je morda enkrat, dvakrat ali trkirat res ne poškoduje, več posegov pa gotovo. tako kot nas enkrat, dvakrat ali trkikrat ne poskoduje ginekološki pregled, ne bi pa nobena ženska tega počela 20 krat letno.. če ni hudo bolna.

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h

    o

    Petra Zupanc

    Mojca Logonder

    res je!

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 2 h •

    Eva Jurgec

  • Kako lahko dokažejo, da bi bil učitelj tisti, ki bi okužil učence in ne obratno?Kdo odgovarja za okužbo na delovnem mestu učitelja? Ravnatelj, Ministrstvo? Vlada? Kdo je pripravljen sprejeti to odgovornost? Če je ni, zakaj potem ta dvoličnost?

    11

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Mojca Logonder

    Potem me zanimajo malo zakonske podlage ... odlok se objavi v uradnem listu, pa začne veljati kar takoj? Kaj pa soglasje delojemalcev za posege v njihovo telo? Kaj pa diskriminacija - se z neustreznim čustvenim izsiljevanjem in grožnjami o prekinitvi delovnega razmerja spraviti na vzgojiteljice in učiteljice.. naprej prve triade. Gre kot domine.. potem bodo pa rekli.. saj ste sami hoteli v šole. Res je.. a ne pod takimi pogoji, kot živina vsak teden.. nevarni posegi v telo...

    3

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    o

    Klavdija Ive

    Odlok v Uradnem listu začne veljati en dan po objavi.

    § Všeč mi je § ·

  • Odgovori

    § · 2 h •

    Tina Gavranič

    Naj predložijo dokaze, da je maska 100% zaščita pred okužbo

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

    Ana Plej

    Zdrave ljudi, brez simptomov, ki so že prej delali normalno v nujnem varstvu, vsak teden prisilno testirat z testi katerih merodajnost je vprašljiva, in se lahko takoj po negativnem testu okužiš med otroci, v trgovini, celo v zdravstvenem domu kam se greš testirat, ali kjerkoli drugje. To je norčevanje iz zdrave pameti ljudi. Upoštevati osnovne principe higiene, zdravega življenja, preventivnih ukrepov (umivanja rok, razkuževanja, distance, ostati doma če se slabše počutimo ipd) in biti odgovorni ljudje, ki zato skrbijo tako v preventivi pred gripo, prehladom in vsemi znanimi ali neznanimi virusi.

    10

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h o ·

    Urejeno

  • Mateja Car

    Lahko pristanemo na testiranje,a naj se ustvari nek pravni dokument,kjer bo točka,da se tokrat testiramo le,če bo nekje zapisano,da bo cepljenje na prostovoljni bazi.

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Katarina Sluga

    Prisilno 'neobvezno' testiranje ni dopustno! Poleg tega se nas še izsiljuje z ukrepi i globami, ki jih sploh ne razumemo in niso logični in še z zmanjšanjem obveze. Vse to me spravlja v obupno stanje in negotovost. Zna se zgoditi, da psihično sploh ne bom v stanju opravljati svojega dela. V petek po sestanku z ravnateljem sem bila v šoku, saj pri njem ni dialoga - vse na ukaz. Niso nam dokazali, da so testi sploh zanesljivi ali pa varni. Spremljam razne informacije in niso ne eno in ne drugo. Enako velja za maske. Veliko število pozitivnih testov bi najbrž pomenilo samo njihovo možnost, da uzakonijo korono v Zakon o nalezljivih boleznih, kjer bi nam nato lahko vsiljevali, karkoli bi hoteli - kontaminirana cepiva in še kaj, kar za nas ne bi bilo dobro in bi nam s sklicevanjem na zakon odvzeli čisto vso svobodo in nedotakljivost. NAŠA TELESA NISO LAST KORPORACIJ IN INSTITUCIJ! Kako je z informacijami iz Nemčije, kjer so korona ukrepi padli na sodišču? Kdaj bo končno sprememba pri nas za VSE?

    12

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Zorica Petrović

  • Predvsem je potrebno izpostaviti neučinkovitost testiranja z nezanesljivimi hitrimi testi, kar postavi pod vprašaj smiselnost testiranja. Potem je tu še enostranskost testiranja, saj šolniki nismo edini možni vir okužbe. Treba je izpostaviti jasno zahtevo po prostovoljnem testiranju s PCR testi, in vlada se tu ne more sklicevati na našo kolektivno solidarnost, če ni sposobna niti zagotoviti optimalnih pogojev za zajezitev pandemije. Najprej naj zagotovijo ustrezne teste, vredne svojega imena, ne pa nekaj, kar je treba potrošiti, ker so pač sklenili BOLAN POSEL s par našmrkanimi mulci.

    7

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Brane Tedy Kleva

    Pa povejte jim, naj objavijo popravljeno definicijo WHO o PCR testih, pa odločitve sodišča v Nemčiji in Ekvadorju o genocidu...

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 2 h •

    Ljiljana Radosavljevic

    Pravna podlaga: nasprotje z Ustavo, saj gre za poseganje v človeško telo, hkrati pa se z uredbo kršijo temeljne človekove pravice in svoboščine: pravica do nedotakljivosti telesa, pravica do dela (če ne želiš biti testiran, se ti ta odvzame, grozijo celo s prekrškom ipd.), pravica do izobraževanja. Gre za neučinkovit (testi so dokazano oporečni), nepotreben in nesorazmeren ukrep glede na situacijo. Kako je možno, da testiranje ni zakonsko nujno, a te preko nekega odloka, na hitro spisanega, kaznujejo, ker si storičl prekršek??? Potem pa še zdravstvena podlaga - niso vsi strokovnjaki enotni. Nekateri odločno ne podpirajo hitrega testiranja za takšne namene. Potem pa še postaviti teste na sramotilni oder korupcijskega vladnega naročanja od sumljivih in s kriminalno preteklostjo omadeževanih ljudi (eden od mladcej je celo oropal banko), vsi trije pa so ogoljufali ljudi preko kripto piramid. Kako taki vladi, takšnim "strokovnjakom" zaupati? nemogoče. Moraš biti bebec. Se bojijo, da bodo v šoli zadeve lepo tekle in bodo postavljeni na laž? kaj pravzaprav želijo? Nič dobrega. Tako menim jaz.

  • 5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h

    o

    Ljiljana Radosavljevic

    Izpostaviti tudi vse, kar je poprej Brane povedal: vse, kar se ve o obojnih testih. Tudi o PCR testih in kako se izvajajo: da prihaja do lažnih pozitivnih rezultatov. Vse verodostojne in potrjene informacije zbrati in v zvezi z njimi pripraviti vprašanja.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h •

    Nina Možina

    Povejte jim, da je who objavil da so pcr testi pozitivni samo s ponovnim testiranjem in klinično sliko....zvečer pa so že zbrisali objavo...Teršak je tudi pisal o tem...

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Petra Zupanc

  • Poudariti zaupanje, tako kot mi zaupamo staršem in otrokom, da prihajajo v šolo zdravi, želimo, da se zaupanje izkaže tudi nam.

    8

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Polona Krobat

    Testi niso validirani, v navodilh testov piše da so primerni za jemanje brisa z nosu, grla ali sline! Zakaj z nosu?

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Polona Krobat

    Na učiteljih bodo testirali v LJ in KR ustreznost testov. Test lahko naredi le usposobljen kje imajo delavci ustrezne listine za jemanje brisov

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

  • Polona Krobat

    Who pravi le skupaj s simptomi se računa kot pozitiven, zakaj to pri nas ne velja?

    3

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Vanja Bolcic

    Zakaj ne podajo moznosti izbire testiranja? Lahko nekomu zaradi osebnih razlgov in zdr.tezav ne ustreza nek nacin. In zakaj ce ne izberes pravega nacina -obstaja moznost globe? Zakaj degradirajo ljudi? Takaj ne podajo nekega aneksa k pogodbi kateri bo dolocal, da se mora delavec pred pricetkom del.razmerja testirati? Zakaj tudi otr9k ne testirajo, ker so lahko tudi m8 kot ona, prenasalci(pa si tega, da bi otroke testirali ne zelim, je pa vprasanje)? Ce bo otrok zbolel in okuzil celo skupino, kdo bo kriv? Tokrat starsi niso dobili v podpis obrazca da mora otrok v vrtec priti zdrav? Zakaj? Tokrat niso naprosali, da kdor lahko, naj otroka doma pusti. Zakaj? Zakaj ogrozamo ucitelji in vzgojitelji, ki hodimo s trezno glavo in zdravi v ustanovo, otroke in ne otroci nas? Zakaj nimamo pravne podlage, da v kolikor se bojimo virusa ostanemo doma in smo zato placani 80%? In z navedimi argumenti zgoraj, se tudi strinjam.

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Vanja Bolcic

  • Jaz se zelo bojim virusa in me psihicno unicuje ( )to, da moram iti delati? Kdo prevzame pravni riziko? Nas ni nobeden nic vprasal do sedaj, sla sem delati v kuzno okolje in ni zahteval nobeden testov od mene, kako to, da kar naenkrat ja? Ce je tako hudo, da lahko solstvo okuzi otroke, je bolje da ostanemo zaprti, čičamo in čakamo...v nedogled

    5

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Agata Praček

    Kar se je do sedaj strokovnih delavcev okuzilo, od kje so prisle okuzbe? Zakaj vztrajajo pri hitrih testih, ceprav strokovnjaki pravijo, da so neprimerni? Ce so tako primerni, zakaj v Ljubljani delajo se presejalne teste s PCR? Zakaj ne dajo moznosti izbire ali nos ali zrelo ali odvzem krvi? Zakaj mora delavec nosit masko, ceprav je negativen? Potem je nekje drugje hakelc in nismo zasciteni? Potem nas silijo delat v neprimernih razmerah

    3

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Trebor Bor Poč

    Kaj je zdej s tem, oziroma, a je kdo sporoču vladi in našim strokovnjakom, da pri testiranju upoštevajo preveč ciklov in posledično veliko več lažno pozitivnih, zaradi katerih drakonski ukrepi, WHO

    https://www.who.int/news/item/20-01-2021-who-informat…

    Prikaži več

    WHO.INT

  • WHO Information Notice for IVD Users 2020/05

    WHO Information Notice for IVD Users 2020/05

    3

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Ursula Glavic

    Nisem zaposlena v VIZ, sem pa ena od staršev, ki se s takim obligatornim in z grožnjami podprtim načinom pogojevanja vstopa v šole tako za zaposlene, kot tudi za učence ne strinjam in sem o tem že pisala tudi ravnateljici.

    Direktorica NIJZ do marca 2020 dr. Nina Pirnat (zdravnica, specialistka epidemiologije, specialistka javnega zdravja in post. dip. za obvladovanje bolnišničnih okužb, ter prejemnica Prešernove nagrade za raziskovalno delo) je pojasnila, da hitri antigenski testi niso primerni za masovno testiranje zdravega, asimptomatskega prebivalstva. Jemanje brisov zdravim osebam ni smiselno, negativen bris bi lahko pomenil lažno varnost in bi posameznik pozneje zbolel. Pomembno je, da se brisi jemljejo bolnim osebam, ki spadajo v zdravstveno obravnavo.

    Ravno tako je tudi Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) dne 20.01.2021 na svojih uradnih straneh spremenila navodila glede interpretacije pozitivnih PCR testov. Le-ti so se izkazali za nezanesljive, saj razširjenost bolezni spremeni predvideno vrednost rezultatov testov. Večina testov PCR je indicirana le kot pomoč pri diagnosticiranju, zato morajo izvajalci zdravstvenih storitev upoštevati kateri koli rezultat v kombinaciji s časom vzorčenja, vrsto vzorca, posebnostmi testa, kliničnimi opazovanji, anamnezo bolnikov, potrjenim statusom kakršnih koli stikov in epidemiološkimi informacijami.

    https://www.who.int/.../20-01-2021-who-information-notice...

    Glede na zgoraj navedene uradne informacije s strani svetovnih institucij, po povzetkih katerih svoja navodila izdaja tudi NIJZ izhaja, da je testiranje z nezanesljivimi testi povsem nepotreben poseg, ki nam dejansko ne pove ničesar. Tako da se v končni fazi enako kot pred pojavom Covid-19 lahko zanesemo le na zaupanje in integriteto posameznikov. Kdor je zdrav, je zdrav in maske in testiranj ne potrebuje- bolni pa naj (tako kot je to že veljalo do sedaj) ostanejo doma! Če vam starši lahko zaupamo svoje otroke, vam lahko zaupamo tudi zdravo presojo o tem ali ste bolni ali ne, in žal mi je, da se tudi ravnatelji ne postavijo za vas. V testiranju zdravih ni smisla in s takšnim pogojevanjem opravljanja testov za zaposlene grobo posegajo v vaše pravice zaposlenih.

    WHO.INT

    WHO Information Notice for IVD Users 2020/05

    WHO Information Notice for IVD Users 2020/05

    10

  • o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Magda Pipenbaher

    Želijo ustaviti covid... potem morajo vedeti, da se ne bo širil, če bodo testirani učitelji, učenci in starši teh. Drugače je nesmisel. Pa še testi niso zanesljivi, kot pravi medicina.

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h

    o

    Nataša Hlebš

    Magda

    , se strinjam.

    Poleg tega se jaz sprašujem: Če je tedensko testiranje rešitev problema, potem bi lahko odprli vse in vso populacijo enkrat tedensko testirali.

    Po tej logiki.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

  • Magda Pipenbaher

    Nataša Hlebš

    , popolnoma drži...samo tukaj se gre...ko je jači....pred 14 dnevi se omeni...po 14 dnevih v uradnem listu. Ljudje, del oblasti nam ne daje nobenih možnosti.

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 40 min •

    Jasna Novak

    Nujno je izpostaviti, da tega ni v vseh poklicih, torej gre za diskriminacijo. Potem pa vsi dokazi in opozorila o neučinkovitosti testov.

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Nataša Kolar

    Testiranje je neučinkovito:

    1. Ker so testi samo 70 - 80 %, morali pa bi biti vsaj 97%, kar pomeni, da je 20 - 30 % lažnih.

    2. Ker se lahko okužim vsak dan, vsako uro..., ne samo vsak ponedeljek.

    3. Ker je vprašljivo poreklo testov in s tem njihova verodostojnost.

    Predvsem pa niso zastonj!

  • 4

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Tanja Justin

    Če želijo, da se testiramo, naj bo obvezno za vse panoge in brez posega v telo-hitre teste brez vtikanja paličice kamorkoli. Javni sektor je bil izuzet iz kriznega dodatka, delamo po 12ur/dan, vsak teden imamo konference, zdaj bomo pa delali v šoli in se objavljali gradiva za tiste doma. Cenim trgovce in kapa dol vsem, ki so delali veš čas epidemije, delajo s hrano-pa se ne testirajo. V glavnem naj pripravijo ustavno nesporno odločitev, da bomo imeli vsi enake pogoje in ne da na podlagi prisile in izkoriščanja stiske-da ne ostanemo brez služb, zahtevajo od nas tedenska testiranja in na enak način lahko pričakujemo kmalu tudi cepljenje. Testiramo pa se lahko ob vstopu v šolo, naj nam izmerijo temperaturo, ne pa da bomo cele dneve čakali v zd, potem pa se v službo, zvečer pa objavlja snov za manjkajoče...

    6

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Sašo Jarc

    DOBRA NOVICA!

    ZMAGA ZA ČLOVEŠTVO! DOBLJENA TOŽBA V NEMČIJI!…

    Prikaži več

    8

    o Všeč mi je o ·

  • Odgovori

    o · 1 h

    o

    Mirjana Ra

    Sašo Jarc

    Ampak kaj ko vse take novice ignorirajo .

    2

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 1 h

    o

    Sašo Jarc

    Mirjana Ra

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 35 min •

    Tanja Princes

  • Jaz sem tako vesela, da ste...

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    BI NA

    Pozdravljeni,

    Pošiljam pomembno informacijo odvetnika Reinerja Füllmicha - kratek povzetek. Spodaj na povezavah je celoten zapis in razlaga odvetnika.

    PRVA DOBLJENA TOŽBA V NEMČIJI

    Govori dr. Reiner Füllmich- prirejen POVZETEK

    »Sodniku je bilo zelo jasno, da pomen tega sodnega primera presega Weimar in je pomemben za vso Nemčijo, morda tudi za ves svet. Rezultat sodbe bodo posredovali tudi pravnikom v USA in drugam. Sodnik je natančno ponazoril, zakaj ni dejanske osnove za te ukrepe. Edini oprijemljiv razlog bi bil, da obstaja epidemija nacionalne razsežnosti. Parlament se je zanjo odločil brez pravega premisleka. Bistvo vse zgodbe ali uvedbe epidemije je predpostavka, da bi epidemija lahko povzročila preobremenjenost ali zlom zdravstvenega sistema. Takšna nevarnost zdravstvu ni nikoli grozila. Nasprotno. V tem času je moralo zapreti veliko bolnišnic, ki so sedaj v insolventnem postopku. Obenem so odstranili tudi tisoče postelj na intenzivni negi. Vprašanje je, kdo to dela. Po eni strani je panika, da se bo zrušil zdravstveni sistem, po drugi strani pa se odstranjuje postelje na intenzivni negi. Tako je sodnik prišel do zaključka, da so vsi ukrepi protipravni in tudi protiustavni ter posledično nični. Zelo natančno je dokazal, da so resnične posledice koronskih ukrepov res „smrtne“ v pravem pomenu besede in neštetokrat presegajo korona žrtve. Poudaril je, da se je demokracija v Nemčiji zamajala in pove, da je osnovna pravica vseh nas, da se družimo in to z ljudmi, s katerimi si to želimo. Države ne sme zanimati, s kom, kje in koliko časa.

    Pove tudi, da je izjemno stanje za nekatere postalo že normalno. Navedel je, kakšna nepopravljiva gospodarska kot tudi zdravstvena škoda je nastopila zaradi napačnih odločitev vlade. Doda, da bo veliko škode možno oceniti in ta škoda je nepopisljiva.

    Zaključek je neizprosen:

    „Ni dvoma, da smrtni primeri, ki so nastali zaradi lockdowna enormno presegajo število mrtvih zaradi korone. Sledijo še posredne in neposredne omejitve svobode, gigantska finančna škoda, gromozanska zdravstvena škoda. Gre za veliko NESORAZMERNOST.

    Pri odločitvi vlade v zvezni državi Türingen, v kateri je bil v prvem in drugem lockdawnu osnovi ukrep prepoved socialnih kontaktov, gre za napačno politično odločitev s katastrofalnimi in dramatičnimi posledicami za skoraj vsa življenjska področja.“

    Revščina narašča, kar potrjuje tudi WHO. Med lockdownom so najbolj trpeli in še trpijo tisti, ki so že pred korono bili revni.

    Gre za jasno, dogmatično sestavljeno sodbo nekega nemškega sodnika. Pravosodje očitno še ni čisto izgubljeno. Gre za prvi primer takšne sodbe v Nemčiji.

  • Nekaj podobnih je bilo na primer lep primer iz Dortmunda, bilo je tudi nekaj sodb iz upravnih sodišč, v katerih so (presrani, to jim moram očiteti) sodniki ovinkarili .

    V tej sodbi pa se je prvič govorilo o bistvu. Obstaja podobna sodba, ki pa ni iz Nemčije, temveč iz Ekvadorja, ki nam je pokazala, kako mora sodstvo delovati. Po devetih mesecih ni več moč samo strašiti, temveč je potrebno imeti dokaze, ki pa jih ni ne v Ekvadorju niti pri nas. Zato g. Reitschuster tudi ni dobil odgovore na svoja vprašanja, ki jih je zastavljal v parlamentu ali so se jim izmaknili.

    Sodba iz Weimarja nazorno opiše, zakaj ni nobene podlage za epidemijo ter zakaj je škoda, ki je nastala, nenadomestljiva.

    Zaključek:

    katastrofalna napačna politična odločitev.

    V spominu mi je ostala spodletela odločitev ustavnega sodišča v Bremnu glede protestov, ki so jih prepovedali in s tem prekršili eno izmed osnovnih demokratičnih pravic do izražanja svojega mnenja. Odločitev so sprejeli za zaprtimi vrati samo trije sodniki vključno s spornim Stefanom Habarthom. Sramota za pravosodje in sramota za nemško demokracijo.

    Sodstvo v Weimarju pa je pokazalo, kako lahko in mora delovati pravosodje v nasprotju z ustavnim sodiščem v Bremnu, ki je dokazalo, kako grozno se lahko konča, če se obrača v smeri leta 1933.

    https://youtu.be/-hFdRSagaEs

    https://m.youtube.com/watch?v=5z26BqHclvk&feature=youtu.be

    https://2020news.de/amtsrichter-in-weimar-corona-vo.../

    YOUTUBE.COM

    #Lockdown: Gericht bestätigt katastrophales Versagen der Politik Reiner Fuellmich Amtsgericht Weimar

    #Lockdown: Gericht bestätigt katastrophales Versagen der Politik Reiner Fuellmich Amtsgericht Weimar

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    BI NA

  • 1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    BI NA

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

  • BI NA

    1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    BI NA

    1

    o Všeč mi je

  • o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    BI NA

    1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 1 h •

    Andrej Logar

    a se da testirat v zrelo namesto nos , to me zanima ker moji sinusi ne dovolijo da bi kaj v ruvali v nos

    1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

  • o · 46 min

    o

    Nihada Avdic

    Andrej Logar

    sigurno da da,moja sestra dela v Nemčiji v domu za ostarele in se vsak dan ob prihidu v službo testirajo, testirajo jih tako da jim uzamejo bris iz ust..ne vem zakaj pri nas komplicirajo...

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 41 min

    o

    Andrej Logar

    jaz jim bom reku al usta al nic in pika

    1

    § Všeč mi je § ·

    Odgovori

    § · 39 min •

    Esmeralda Vidmar

    Predlagam, da naredite kombinacijo s pravno razlago. Kratke stavke, ki se tezko rezejo. Ce potrebujete pomoc, me lahko kontaktirate

  • 1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 43 min •

    Martina Rupar

    Sem vzgojiteljica in sem delala tudi v času nujnega varstva. Tudi še jutri delam, ampak jutri še ne potrebujem negativnega testa na COVID19. V torek za nastop dela pa takšen preobrat.

    Kolegica je trgovka in dela ves čas epidemije, soprog je pismonoša in dela ves čas epidemije. Nikomur se ni treba testirat, ker se vodilni zavedajo, da bodo v primeru okužb brez kadra in si ne morejo privoščiti kolapsa.

    Zakaj je za nas drugače?

    Zakaj sem jaz odgovorna za vse, če zbolim?

    Ves čas upoštevam in spoštujem protikoronske ukrepe, čeprav se z marsičem ne strinjam in še nisem zbolela.

    KAJ JE ZDAJ DRUGAČE?

    Hvala.

    3

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 37 min •

    Nataša Suholežnik

    Naj testirajo tedensko tudi starše predšolskih otrok. Starši, ki bodo v tem času uvajali otroka v skupini bodo tudi potrebovali test? Narobe svet.

    o Všeč mi je o ·

  • Odgovori

    o · 36 min •

    Aleš Kotnik

    Naj sporočijo celo pismo iniciative zdravnikov, kako nestrokovno je to testiranje.

    2

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 25 min •

    Marjetka Korošec

    Zakaj se starši otrok, ki hodijo v vrtec oz. šolo ne rabijo testirat, zaposleni pa se moremo?!

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 20 min •

    Tadeja Kerznar

    Mene zanima, zakaj je potrebno izvesti testiranje samo doloceni populaciji? Zakaj torej redno ne testirajo tudi trgovk, ki so dnevno v stiku z N-stevilom ljudi v zaprtih prostorih, ali pa npr.postnih usluzbencev, delavcev na bencinskih srrvisih itd..torej tam, kjer je velika populacija ljudi....navsezadnje tudi v tovarnah.

    Moje osebno mnenje je taksno..ce bi bilo vladi res v interesu, da zajezi virus oz.prepreci siritev virusa, bi morali biti DNEVNO testirani VSI LJUDJE, ki se nahajajo v JAVNEM PROSTORU. Edino na tak nacin bi resnicno preprecili siritev virusa.

  • 1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 6 min •

    Mojca Kolman

    Zakaj je obvezno testiranje (kot kaže tudi cepljenje), če je toliko ljudi za to?

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o · 4 min •

    Manja Sovič Potisk

    Lahko testirajo s slino? Kaj če se odločiš za to testiranje=

    1

    o Všeč mi je o ·

    Odgovori

    o ·